Tornadoteam

 

10 zasad odżywiania młodego sportowca!

1. Jedz co najmniej 3 posiłki dziennie.
2. Pamiętaj o śniadaniu, ponieważ to jeden z ważniejszych posiłków w ciągu dnia.
3. Spożywaj różnorodne posiłki z produktów z wszystkich grup zdrowej żywności.
4. Jedz warzywa i owoce dzięki temu dostarczysz organizmowi niezbędne witaminy, składniki mineralne i substancje odżywcze regulujące procesy w Twoim organizmie.
5. Grilluj, duś i piecz swoje potrawy. Unikaj smażonych potraw.
6. Czytaj etykiety i unikaj produktów wysoko przetworzonych.
7. Bądź kreatywny i skomponuj swój talerz w następujący sposób: 1 porcja mięsa/ ryby + 1,5 porcji ryżu/ kaszy/ makaronu + 2 porcje warzyw + 0,5 porcji tłuszczów.
8. Zadbaj o odpowiednie nawodnienie przed, podczas i po treningu. Unikaj napojów gazowanych i słodzonych.
9. Staraj się jeść o stałych porach.
10. Słodycze zastąp zdrowymi przekąskami.


To wszystko młodzi sportowcy którzy chcą rozwijać się mogą zasięgnąć porad w naszym Klubie.

Zapraszamy wszystkie dzieciaki w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym, szkolnym na pozalekcyjne zajęcia sportowe do naszego Klubu.

Czekamy na wszystkich !

Trenuj i żyj zdrowo .

Zajęcia sportowe dla przedszkolaka – znajdziesz w naszym klubie w Świętochłowicach.
Zajęcia sportowe dla ucznia szkoły podstawowej znajdziesz w naszym klubie.
Fachowa pomoc i opieka – znajdziesz ją w naszym klubie w Świętochłowicach.

CARDIOMACHINE- WYTRZYMAŁOŚĆ JEST WSZYSTKIM

Close

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur
adipiscing elit. Pellentesque vitae nunc ut
dolor sagittis euismod eget sit amet erat.
Mauris porta. Lorem ipsum dolor.

Working hours

Monday – Friday:
07:00 – 21:00

Saturday:
07:00 – 16:00

Sunday Closed

Our socials